با خدمات سازمانی مارکوپولو بیشتر آشنا شوید!

مارکوپولو

مجموعه مارکوپولو بهعنوان بزرگترین عمده فروش تور و هتل درکشور با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در صنعت گردشگری آماده ارائه خدمات متنوع مربوط به سفر، برگزاری مراسم و تشریفات به سازمان‌ها وشرکت‌های مختلف است. بخش خدمات سازمانی شرکت مارکوپولو با راه‌اندازی اتاق فکر و استفاده از نظرات کارشناسان و با همکاری سازمانها نیاز عمده شرکتهای دولتی و خصوصی را شناسایی کرده و الگوهای موثر و کارآمدی را برای ارائه خدمات به آنها طراحی کرده است که ضامن رضایت سازمانها ،مدیران، کارکنان و بازنشستگان آنها است.

بخش خدمات سازمانی کلیه خدمات ذیل را با شرایط ویژه و بالاترین کیفیت به سازمانها ارایه میدهد.

1. رزرو آنلاین هتل‌های پنج ستاره، چهارستاره، سه ستاره و مراکز اقامتی ممتاز مختلف داخلی و خارجی

2. رزرو بلیت هواپیما به مقاصد داخلی وخارجی

3. خدمات CIP داخلی و خارجی بصورت آنلاین

4. رزرو خودروهای دربستی اتوبوس، میدل باس، ون و سواری جهت تشریفات و همچنین ترانسفر فرودگاهی پرسنل و میهمانان

5. ارائه تورهای متنوع در بیش از 100 مسیر ایرانگردی درقالب تاریخی، فرهنگی، طبیعت‌گردی، تهران‌گردی و تشویقی از یک‌روزه تا چندروزه به صورت گروهی و انفرادی

6. ارائه تورهای متنوع جهانگردی درقالب تاریخی، فرهنگی، طبیعت‌گردی و نمایشگاهی به صورت گروهی و انفرادی

7. اجرای تورهای آموزشی و تخصصی جهت ارتقاء سطح دانش پرسنل

8. رزرو سالن ، برگزاری همایش ، سمینار و مراسم ویژه سازمانی در تهران و شهرهای سراسرکشور.

9. اجاره خودرو سواری به همراه راننده .

10. سایر خدمات گردشگری درخواستی

رزرو هتل‌ و کلیه مراکز اقامتی ممتاز ایران و جهان

کلیه شرکت‌ها و سازمان‌ها و کارکنان آنها می‌توانند برای ماموریت‌های سازمانی و سفرهای شخصی و همچنین ایام برگزاری نمایشگاه ها در شهرهای مختلف و بخصوص تهران، به طور شبانه‌روزی و به راحتی در کمتر از 2 دقیقه هر هتلی را که بخواهند رزرو و به صورت آنی واچر (تاییدیه رزرو اتاق) دریافت کنند.

اجرای تورهای متنوع گروهی در بیش از 160 مسیر ایرانگردی

سازمانها و شرکتها میتوانند کارکنان فعلی و بازنشستگان خود را با تورهای (عمومی) گروهی مارکوپولو همراه کنند و از تخفیف‌های ویژه سازمان‌ خود نیز بهره‌مند شوند.این تورها در تاریخها و مسیرهای مشخص در طول سال برگزار میشوند و بهترین فرصت برای رفع خستگی و استرس محیط کار و تجدید قوا برای کارکنان هستند.

اجرای تورهای اختصاصی گروهی و انفرادی

سازمانها و شرکتها میتوانند براساس نیاز و با توجه به شرایط خود، تورهای گروهی و یا انفرادی اختصاصی برای مدیران، کارکنان و بازنشستگان خود سفارش دهند. در این نوع سفرها، سفارش دهنده میتواند زمان سفر، مقصدهای مورد بازدید، مدت زمان اقامت، نوع فعالیتها و سطح خدمات را طبق نیاز خود مشخص کند و ما سفر را همانگونه که میخواهند برنامه ریزی و اجرا میکنیم. برخلاف تورهای (عمومی) گروهی، در این تورها تنها افرادی حضور خواهند داشت که سفارش دهنده مشخص میکند.

اجرای تورهای تشویقی برای مدیران و کارکنان

سازمان‌ها گاه جهت تشویق کارکنان و یا مشتریان برتر خود جوایزی برای آنها در نظر می‌گیرند که ارائه بن سفر و یا اهدای، سفر نمونه ای از این جوایز است. ما کار سازمانها و شرکتها را راحت کرده ایم و آنها با خیالی آسوده می توانند کلیه برنامه ریزیها، هماهنگیها و اجرای این نوع تورهارا به ما بسپارند.

خدمات ویژه

ضیافت سالیانه مدیران و کارمندان در سالن های همایش تهران و سایر شهرهای ایران

برگزاری کارگاه های آموزشی در سرتاسر ایران در غالب تور

ارتباط میان سازمانی جهت آشنایی مدیران و اعزام هیئت های تجاری استان های ایران و سراسر جهان (در غالب تور )

مراسم سورپرایز و پاداش های مدیریتی (جشن های تولد، تبریک سالگرد ها ، ماه عسل و ...)

خدمات سفر به کیش و مشهد ویژه سازمانها

مارکوپولو یکی از مراکز اصلی رزرو هتلهای 4 و 5 ستاره کیش است و سهم عمده ای از تقاضای سفر به مشهد را نیز پاسخگو است. به دلیل تنوع قیمت‌ها و لحظه‌ای بودن نرخ تورها و خدمات کیش و مشهد امکان فروش اینترنتی با قیمت ثابت وجود ندارد و رزرو تورها با درخواست از سوی سازمان‌ها و کارکنان آنها انجام می‌شود. بخش کیش و مشهد مارکوپولو به عنوان یکی از فعال‌ترین بخشهای شرکت به کلیه درخواست‌های تور،هتل و پرواز در مسیرهای کیش و مشهد در اسرع وقت پاسخ میدهد.

اجرای تورهای تعالی سازمانی، بهبود عملکرد شغلی، و تورهای آموزشی و تخصصی

شرکت مارکوپولو پس از تحقیق فراوان و مشاوره با متخصصان به این نتیجه رسیده است که اگر آموزش در محیطی متفاوت وهمراه با سرگرمی و آرامش باشد، بسیار مؤثر و کارآمد خواهد بود و بهره وری کارکنان را به میزان فراوانی بالا میبرد؛ از این رو، برگزاری تورهای تعالی سازمانی برای بازدید از سازمان‌های برتر در صنایع مختلف، تورهای تخصصی آموزشی سازمانی و بهبود عملکرد شغلی را در دستور کار خود قرار داده است. این تورها می‌تواند به سفارش و درخواست سازمان‌ها و یا با پیشنهاد مارکوپولو باشد. و سایر خدمات این بخش عبارتند از:

تهیه بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس به مقصدهای داخلی وخارجی و اجاره انواع خودروهای دربستی اعم از اتوبوس، میدل باس، ون و سواری جهت تشریفات ،ترانسفر فرودگاهی کارکنان و میهمانان.

انجام کلیه تشریفات مربوط به برگزاری همایشها، سمینارها و ... شامل رزرو سالن، اخذ ویزای مهمانان خارجی، برگزاری ضیافتها، برگزاری تورهای تفریحی قبل و بعد از مراسم، و ...

چرا باید از خدمات سازمانی مارکوپولو استفاده کنید؟

1.قیمتهای ویژه سازمانی

2.اطلاع رسانی مستمر به سازمانهای طرف قرارداد درباره پیشنهادهای ویژه و خدمات جدید

3. کیفیت بالای خدمات.

4.شرکت مارکوپولو به دلیل خرید عمده، همواره بهترین قیمتها را برای بالاترین کیفیت خدمات به مشتریان خود پیشنهاد میدهد. پاسخگویی سریع و شبانه روزی به درخواستهای سازمانی. با کارکنان و درخواستهای سازمانی چون مشتریان ویژه برخورد میشود و این مشتریان در صف انتظار قرار نمیگیرند.

5.بخش توسعه بازار سازمانی مارکوپولو جهت پاسخگویی و عقد قرارداد همکاری در اسرع وقت با راه های ارتباطی زیر در خدمت شماست.

عضویت‌ها

* عضو انجمن تورگردانان اروپا

* عضو اتحادیه آژانس های مسافرتی ASTA

* عضو انجمن آژانسهای فدراسیون جهانی

* عضو اتحادیه آژانسهای مسافرتی ژاپن

* عضو انجمن موسسات آموزشی آسیا واقیانوسیه APETIT

* عضو و کاندیداتورمعاونت دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی

*دارای گواهینامه بین المللی رضایت مندی مشتری

تعدادی ازسازمان‌ها ، موسسات و شرکت‌های بزرگ دولتی وخصوصی که با مارکوپولو طرف قرارداد بوده اند:

مارکوپولو